Merhabalar.
bilinen birşey çoğu anne adayında ayaklarda şişme olur son aylarda.
ben suan 22+5 teyim ve 20.haftamdan sonra ayaklarım normalin üstünde herkesi korkutcak derecede şiş.
Doktoruma gittim tahlliller vs yapıldı temiz cıktı.
magnezyum verdi odemini azaltır dedi ama benim ayaklarım gunden gune dahada şişiyor. Artık acı cekiyorum. Benim gibi bu aylarda ödem sorunu yaşayan oldu mu? Veya olduysa bir çözüm öneriz var mı?