Ya kızlar ben 26+6 haftalıgım. Bazen son 5 6 gundur daha fazla olmakla birlikte gobekdeliğimin biraz ustunde sancı gibi acı gibi bir gerilme hissediyorum ara ara gun içinde. Sizde boyle olan var mı. Randevum cuma gunu. 3 haftadır gitmiyorum doktora. Daha erken gideyim mi korkulacak bişey olabılır mi bu