Merhaba geçen hafta ve ondan önceki hafta bebeğim hep 1 hafta ilerden gidiyordu ve kilosu haftasına göre iyiydi bugun kontrole gittiğimde ise 10 gün geri de gözüktü bebek ve 10 gün de hiç boyu uzamamıs ve kilo almamış doktorum haftaya tekrar geri gözükür ve artış olmassa doğum için tarih vericem bebek için riskli dedi başına gelen varmı acaba aranızda