5+6 haftalık hamileyim. Bugün kanamayla uyandım geçer sandım geçmedi hastaneye gittim kalp atışını duydum gördüm de. Ama kesenin çok aşağı indiğini ve düşük riski olduğunu söyledi doktor. Hiç kalkmadan yat dedi ilaç verdi. Çok korkuyorum. Kese yukarı çıkarsa tamam dedi. Kese yukarı çıkıyor mu yaşayan yada duyan oldu mu :(