Merhaba arkadaşlar daha 5+5teyim b12 ve d vitaminim düşük çıktı doktora gittim ilk kontrolumdu doktorum sadece folik asitini kullan dedi 2 hafta sonra kalp atimi için gitcem . Böyle bi değer dusuklugu olup ilaç alan veya almayan var mi 2hafta bekleyeyim mi