Hapyannecik yaramaz kuzular kaburgaya baskı yapınca oluyor .onlara da bişey diyemiyorum garibanların yeri daralıyor büyüyorlar. Onlarda kendileri rahat edip bizi rahatsız ediyorlar işte.geçen gece ilk defa benim de başıma geldi. Yok böyle bi ağrı gerçekten. Sağ salim gelsinlerde çekicez napalım.