Buket27 Kızlar 36 haftalık hamileyim basına boyle bir olay gelen varmı 3 gunden beri antibiyotik kullanıyorum ama bebegımının hareketlerini cok cok az hosedıyorum acıle gittim dun nts bagladılar iyiydi Hersey cok sukür ama hayla korkuyorum
Smraozn12 Buket27 yeri daralıyor normal cnm bnmki de cok aktif Bi bebekti 36+1 im hareketlerinde azalma var ama artk sert Bi sekilde vuruyor hareket ettiğindede
Cileklipasta Buket27 geçenlerde biri yazmıştı canım ilaçtan dolayı bebek uyumuş hep. Öyle bir şey olabilir mi acaba ? Doktoruna danış istersen en net cevabı ondan alırsın aklın kalmaz.
Tugba1tugba Buket27 bende 36 haftalık hamileyim 3 gundur grip için antibiyotik kullanıyorum hareketleri azaldı bebeğimin yeri daraldığı için mi antibiyotik ten mi azaldı anlamadım
Glshcnky Bende bugün 3.gun largopen içiyorum canım 34+5 deyim.ama harekette bı azalma yok, hatta bugün sağlık ocağına daha iyi hissediyorum antibiyotik bırakmalı miyim dedim yoo bitene kadar kullan her hangi bi zararı yok bebeğe dedi 🙄
Buket27 Glshcnky hm anladım cnm ben 36 *3 oldum da ondan mı acaba dedım bi kac kısıden de duydum aslında
Glshcnky Buket27 yani bebiş büyüdükçe hareketleri azalıyor diyorlar ama bilmiyirum canım.bi şey olsa derlerdi acilde sen içini ferah tut
Buket27 Smraozn12 ewet cnm cok cok azladı ya eskisine gore nts de ıyı geldı cok sukur daha cuma gunu kontul vardı iyidi
Buket27 Smraozn12 insallh cnm benım ben bugun yıne saglık ocagına gıttim kalp atısını dinledim iyiydi ama az hareket ediyor oglusum 4 gunde degıstı hareketleri
Buket27 Tugba1tugba ewet xnm aynı durum benımde basımda ama doktorumla gormustum de antibiyotik le alakası yokmus yeri daraldığı için miş