Gul_33 15 gün oldu tam olarak geçmiş değil hala öksürük devam ediyor ama çok şükür ki gribin ağrıları geçti çok zormus gerçekten hamileyken grip olmak. Doktorum anti viral ilaç verdi 10 tablet onu içince biraz hafiflemiştim doktorunuz ne diyorsa harfiyen uyun. Bunun dışında bol bol portakal,kivi,nâr yedim. Kemik suyuna çorba içtim.