Aras-Altay ilk bebegimde 38+4 de sabah uyurken suyum geldi önce ufak ufak bi sızma oldu anlamadım ne olduğunu uyku sersemi sonra ayağa kalkınca çoğaldı ama hemem bitmedi biraz sürdü tamamen bitmesi. Öyle pis birşey değil merak etmeyin gayet duru kokusuz temiz birşey. Normalde şu geldikten sonra şancı başlarmış ama bende başlamadı yarim saat içinde hastanedeydim. Suni sanci verebiliriz sancin gelmezse dediler ama malesef acil sezeryan olmak zorunda kaldım. Eğer çok cok rahatsız eden bi sikayetiniz yoksa dusla felan vakit kaybetmeyin derim çünkü doğum başlayınca ne olacağı hiç belli olmuyor