maviserceli32 Kuru öksürük var arkadaşlar. İlk kez pekmez içtim. Bazı bloglar da tüketmeyin, bazılarında tüketin diyorlar. Zararı olacağını düşünmüyorum ama sizce içilmeli midr?
1dem maviserceli32 hamileyken günde 1 kaşık bebeğin doğunca sarılık olmasını engelliyormuş. Bence sakıncası yok aksine yararlı
Humi maviserceli32 valla ben orjinal keci boynuzu pekmeziji en basindan beri iciOrum bi zararini gormedim ayrica doktorum kan icin portakal yada mandalinayla yenmesini onermisti
Muhammedim0125 maviserceli32 bende keçiboynuzu özü pekmezi yedim 3 öğün bi yemek kaşığı bi zararı olmadı aksine griptim kurtuldum bağışıklığıma iyi geldi aktar önermişti