Hasret_13 Sol ayağım çok ağırıyor dr röntgene bakmadan birşey diyemem dedi burkulma veya düşme olmadı ama ağrısı cabası kızlar bu durumu yaşayan varmı
Fdm Hasret_13 ağrı yok bende ama ayaklarımda çok fazla şişlik var. Üstüne basamıyorum doktor hareketsizlilten dedi. Ama hareket etmek de zor acıyor basınca