Nursubasi 2 2 buçuk olması gerekiyormus
Kizim_ve_Annesi evet bugün gittim dahilyeye niye doktorun sana ilaç başlatmadı dedi korktum bi an da dedi çok yüksek değil ama önlem almak zorundayız dedi istenen değer 2 buçukmus hamilelerde şimdiye kadar düşünüp tedirgin oldum açıkçası ama kendi doktorum korkulacak bişey yok demişti dahiliye git iyice bi bakur dedi olsa söylerdi doktorum diye düşünüyorum 😊
Kizim_ve_Annesi