Kızlar Kan vermiştim. Noral tüp defekti(Ntf) diye testin adı neyse. Bugün sonucu aldim doktorum izinli olduğu için gösteremedim. Yaptiran varmi ? Ya yuksek risk : açık alına bifida yazıyor çok korkuyorum ağlıcamm ikili test fln normal çıkmıştı ultrasonda da biseu gözükmedi simsi bu şekilde bi yorum var bi bakın anlayaninız varsa 😢