Canan9627 Nurcanozturk bndede var aynısı canım mide problemi surup yazdı doktor mide için hiçbir etkisi olmuyo
Ebru_1994 Cz34 zorlama kendini az bile yesen faydası olur zorla olmaz mesela süt ürünlerini kek te böbrekte kullan nasıl kolayına gidiyorsa öyle ye severek
Mekamu Benim türkiyedeki doktorum süt içme artık çok tavsiye etmiyoruz demişti. Ama süt ürünlerine devam demişti, çok önemli. Ben zaten sevmediğim için içmiyorum
GulcanYvz Semiha89 canım ben süt içemiyorum midem yerinden çıkacak gibi oluyor sütlü kahve içiyorum arada ama genelde 2-3 kase yoğurt yada ayran içiyorum özellikle evde yapıyorum hatta yoğurdun sarı suyu oluyor ya özellikle onu içiyorum tüm vitamin suyundaymış
Eymensmom35 Semiha89 bu nasıl soru heralde cok önemli süt ve süt ürünleri.. kalsiyum açısından bebeğe faydası cok
derya_diyebiri Semiha89 ben içmiyorum . Doktorum da mutlaka iç gb bişey soylemedi ama peyniri çok severim . Akşam yemeklerin yanında arada bir yoğurt yiyorum . Bunlar dışında günlük muz ve yumurta tüketmeye çalışıyorum . Maşallah bebişimin kilosu haftasına göre ilerde
Deletedmom317 Semiha89 bende 23 haftalık oldum krampla uyanıyorum. Etimi sütümü ev yoğurdumu hep yiyorum onlarla alakalı değil galiba magnezyum ilacı içmemiz lazımmış. Perşembe günü kontrolum var dr a sorcam
spiker_anne Semiha89 ooooo hemde nasıl iciyorum hergun 1 lt süt bitiyor. Doktorlar tabi öneriyor, kabızlık yapiyor sut ona dikkat edin, ben bol bol kueu kayısı da yiyorum o yüzden dengeliyor 🥳💙
Eylul-Ada2020 Günde 1 kase ev yoğurdu bir yada iki bardak süt ,beyaz peynir kaşar peyniri bir yumurta tüketiyorum iki öğün besleniyorum çerez ağır geliyor bana da 2 3 günde bir tüketiyorum zorla..bebeğin gelişimi normal gidiyor fazla değil eksik değil
Siibeell RuzgarsMommy sade olarak tüketiyorum muzdan korkar oldum af edersin kabızlık sorunuyla ugraşıyorum 🙈
Canan_gun55_ Semiha89 canım ben ballı süt içiyorum dün doktoruma kontrole gittim sen şeker yüklemesi istememiştin ballı süt içme dedi şekerden uzak dur falan dedi 29+1 bu arada
Semiha89 Canan_gun55_ bu şeker tahlili nasıl oluyo acaba bide yüklemesi benden de istediler henüz yaptırmadım
Bellazarea Semiha89 50 ya da 75 gr glukoz içiriyolar ilk içmeden önce açlık şekerine bakıyolar, içtikten sonra ilk 1. saat daha sonra 2. saatinin değerlerne bakıyolar. MUTLAKA YAPTIRIN, zararı yoktur.
Nurcanozturk Semiha89 sabah aç karnına kan tahlili yapıyorlar. Sonra kahvaltı ediyorsun ama kahvaltı şekerli ürün tuketmiyorsun bir buçuk saat geçince tekrar Kan tahlili yapıyorlar. Açlık ve tokluk kan şekeri değerine göre doktor şeker yüklemesi yapıp yapmayacağına karar veriyor. Ben dün gittim hastaneye tahlilleri yaptırdım normal çıktı sonuçlarım şeker yüklemesine gerek yok dedi doktorum.
Canan_gun55_ Semiha89 canım bnde bilmiyorum ama doktorum bi kola şişesi gibi bisey vericekler içine su koyup karıştırıp iciceksin ama içmeden önce kan vericen içtikten 1 saat sondada kan vericeksin dedi bnde tavsiye etmiolar onu dedim doktorumda o zaman yapmayalım dedi
Bellazarea Semiha89 Sütü çocukluğumdan beri içmem sevmem, ama onun yerne kefir yoğurt falan bol bol yiyorum