uruk1 Kızlar bebeğim ters makat geliş o yüzden dr haftaya ptesi sezaryen icin gün verdi. Çok korkuyorum kan verimce bile kötü oluyorum. Sezaryen olan anneler biraz cesarete ihtiyacım var. Ilk gebeligim
Talentedmom uruk1 ben de sezeryan olacağım ilk gebeliğim kan görmüyorsun ki kafanı rahatla sonunu düşün ben öyle yapıyorum
Bsecill uruk1 canım korkma normal doğumda olsa kesi vs oluyor hiç stres yapma rn azından sancı çekmeyeceksin o sancı anları inan çok zor
aleyna-04 bende sezaryan olacağım 31 haftalığım ama çok gözümü korkutmuyor normal doğum denilince bile rengim bembeyaz oluyor ama bişi görmüyorsun ki acısız doğuyor uyuşukluk geçince işte biraz oluyormuş oda normal yani :)
uruk1 Inşallah canlar Rabbim meleklerimizi korusun onları sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah. Olanlara bagislasin olmayanlara da nasip etsin inşallah