Gurbet_kusu11 Bizde Azerbaycanca Vişneviski diye maz var.Böyle jötü kokulu siyah maz.O bana çok fayda vermişdi.İnanın sabaha kadar acıdan uyuyamadığım olmuşdu.Onu pamuğa sürüyordum ve basurun üzerine koyuyordum.Böyle 3-4 gün kullandım
Şimdi ne acı var ne kanama.