Gurbet_kusu11 eczanelerde sıcak soğuk kompres diye satılır,içinde mavi jel var,ister ısıtıp ister soğuk kullanirsiniz. Ben onu dondurucuya koydum donunca alıp üzerine oturdum,hatta buna bile gerek yok,küçük plastik su şişesini koyun dondurucuya,donunca ince bir beze sarın camasirinizin üzerinden arkanıza temas ettirin,yada üzerine oturur vaziyette tutun. Ben bütün gün,gece de sabaha kadar öyle yaptım iki gun,ağrıyı aldi