Tatlış anneler merhaba biz bugün 32. Haftamıza girdik. Dr kontrolüne 2 ay aradan sonra gittik. Şu an için 1997 gr olmuş oğluşum. Sizler ne durumdasınız. Ben hem hızlı hem çatıtçatıt iş tutan biri olarak artık aşırı tembelleştim ya. Hele gece sol yanıma yatmaya çalışıyorum yok dalamıyorum uyku. Ya sırt üstü ya sağ yanıma yatmam gerekiyor uyuyabilmem için. Hele bazen geceleri aşağıya doğru baskı olmuyormu ay usandım gerçekten 😩