Bendede var aynı sorun😔 gaz yavaş yavaş azaldı gibi ama akşam geç saatlerde yemek yemiyorum o zaman rahatım yoksa çok fena gaz sorunu çekiyorum ama kabızlık 3 haftadır baş gösterdi. Tavsiyem bol bol su için meyve tüketin ve kuru kayısı yada hoşaf yeyin(hoşaf çok iyi oluyor)