Anneler merhaba son bir haftadir falan bebeğim karnima dayaniyor sanki ara ara bi tarafta yukselti oluyor bebegim baştan beri çok hareketli zaten o da beni yoruyor ama son bi kac yuruyustur de sanki kasigima baski yapiyor agirlik hissediyorum tuvalet hissi çok oluyor kuyruk sokumu ağrım oluyor bu haftalarda normal mi bütün bunlar ya persembe kontrolum var sorucam ama bugun de yogun hissedince korktum😔