Kızlar 30+2 yim çatlağim yok ama kaşıntım var 25 haftadan beri kasiniyorum krem yag sürünce kaşıntı geçiyordu ama 2 gündür geçmiyor normal olduğunu düşünüyorum sizce kaşıntı icin bepanthol kaşıntı giderici krem sürsem mi ya da sizde var mi kaşıntı varsa nasıl baş ediyorsunuz