Nesomer şuan 12+6 üm eylül sonu benim de kısmetse cinsiyet belli mi sizin daha erken fakat kız gibi duruyor dedi doktorumuz bakalım sağlıklı hayırlı evlat olsun da çok ta önemli değil aslinda ama insan merak ediyor yine de.Bir tane prensesim var 8 yaşında bakalım bu ne olacak heyecanla bekliyorum bende😊😍