kızlar öncelikle regaip kandilinizi tebrik ederim ☺ bir kaç haftadır kafamı karıştıran bişi var. 21+4 haftalık hamileyim. 3 hafta önce devlet hst gittim detaylı usg ye randevu alabilmek için, doktor zeynep kamile perinatologa yöblendirdi ertesi hafta oraya gittim, biz bakmıyoruz dopplere randevu al dedi, tabiki devlet hst full, randevu alamadıgım için bugün özelde detaylı usg ye girdik. 3 ayrı doktor da kızımın değerlerinin normal olduğunu söyledi çok şükür. asıl soru bu haftalarda demir ilacına başlamam gerekiyormuş fakat ben doktorlara soramadım ne önerirsiniz diye, şimdi sırf ilaç için doktordan randevu almam gerekiyor. ben de kızıma 3 haftadır normal denmişken bi dahaki kontrole kadar doktora para vermek istemiyorum. Degerleri normal seyreden arkadaşlar doktorunuz demir ilacı olarak ne tavsiye etti? ne yapmalıyım??? uzun oldu kusurabakmayın🙈