haticee_mehmett0 ay bende kullandım. Birde adını unuttum bir toz vardı tek kullanımlık... Zimak aç karnına sabah akşam diğeri tok karnına günde 3 kere. Birde magvital var her akşam tok 1 kere. Kansızlık var kan ilacı günde 2 kere decavit 1 kere artık ilaçlarla yaşar gibi olmuştum. Bende toptan hepsini bıraktım. Bol bol su içtim. Enfeksiyon bitmedi hala arasıra ağrı ve yanmam oluyor 32 haftalık olduk ayrıca. Bugün başka bi dr a gittik. Tahlillerim yoktu yanımda haftaya getir dedi. Ama söylemedim böyle böyle diye. Usg baktı bebeğe bi sıkıntı yok haftasıyla uyumlu dedi. Sana allah şifa versin canım. Bilirim çok zor olur