Bende 13+1de gttim 3 gun önde gidiyor dedi sağlıklı dedi cinsiyetini sordum sonra baktı bi iyice sonra bacak arasında çıkıntı ve parlaklık var dedi erkek gözüküyor dedi erkek dedi benin görüşüm dedi bilmiyorum net midir değilmidir bende özel gdyorum size sorayim bi dedim kızlar.