Kızlar selam, bugün ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür bebeğim sağlıklı hiç bir problem yok ama, plesanta’da kistlerim varmış, rahimde de kasılmaların devam ediyor hala. Doktorum önemli değil dedi gebeliklerde gördüğümüz durumlar biz zaten ilaçlarla önlemimizi almıştık dedi, devam ediceksin problem yapma kanaman olmadığı sürece dedi. Hiç kanamam olmadı. Plesanta’da kanama kan birikmesi yokmuş. Bu durumu yaşayanlar var mı?