sokomel şimdi 35+2yiz. 34+4te 2250 gramdı. bir önceki kontrole göre çok az almış, az almaya devam eder diye korkuyorum ola ki erken doğum gibi bir şey olursa diye.
Asrinayaz tekceisill evet canm ama şükür bnm uykuda uyuyorum rahatta hareket ediyorum az kilo aldığım için hayatımda değişen bişey olmadı pek ☺️
Nur-11 34+5 de 2300 dü benimde cok mu az doktor biraz az dedi ama bende minyom tipliyim bedenine göre Zaten kilolu bi bebek olmaz dedi ama bana az geldi
3birden tekceisill Evet dün gittim 36+4 bebeğinin kilosu 3.250 sancılarım çıktı ve dr seni doğuma almam kazım dedi ve ben şok pazartesi yi heyecanla bekliyorum bende🙈🙈🙈