Çoğu postlara cevap verilmiyor. Merak etmiş sormuş bu kadar sert üslûpla karşılık vermenize gerek yok bence kızlar. Canım böyle şeyler de bi acile gitmekte fayda var ne olur ne olmaz diye ihmal etme bence bi arkadaşın dediği gibi yumuşama olmuş olabilir