Melihafurkan kendini üzme diye yazıyorum arkadaşım. Biz kardeşim de yaşadık bunu, doktor kalbinde delik var Ankara’ya gidin dedi. Korktuk öyle böyle değil sonuçta el kadar bebek ve yıllar sonra dünyaya geldi. Ama kardeşim doğdu ve o delik kapanmıştı bi yere gidilmesine de gerek kalmadı. Bazı bebeklerde bu gibi durumlar oluyor korkma seninki de geçer kapanır Allah’ın izniyle.🤲🏻 Dua et