Anneler doğum yapalı 45 gün oldu bebeğimin yüzü çok kuru kırmızı ve kaşıntılı sebebi nedir sizce kaka yapmak için kendini çok sıkıyor daha çok çoğalıyor ağlayınca da çoğalıyor sağlık ocağında ki doktor krem vericem ama kortizonlu dedi bende almadım sizce napmalıyım