Merhaba arkadaşlar. Gebeliğimin 8. Haftasındayım. Ilk gebeligim, cok yeniyim henüz . Tuzlu birkac sey dışında asla bir şey tüketemiyorum. Mide bulantım yok ama her şeyden aşırı bi tiksinme var. Örneğin biraz börek yiyorum gayet iyi. Ertesi gün böreğin b'sini bile görmek istemiyorum. Tost yiyorum. Ertesi gün tost makinesini görmek bile tüylerimi kabartıyo. Kebap tarzi seyler yiyorum etten vs vitamini alayim diye. Ertes gün çöpte poşetlerini görünce Allahimm ben nasıl bunu yiyebilmisim diyorum. Hep bu şekilde. Artik yiyecek bisey bulamiyorum listem tükendi 😞 bu saat olmuş sabahtandir tükettiğim tek sey nesquikli süt oda zar zor birazda olsa enerjimi alayim diye. Canlarrr haller böyle iste var mı önerebileceğiniz yiyecekler 😞