Kizimm1 peki idrar tahlili falan yaptınız mı, gebelik zehirlenmesi mi yoksa sadece tansiyon yükselmesi mi ? Benim de 36. Haftada tansiyonum yükseliyordu doktor tüm tahlillerime baktı bit sıkıntı yoktu. Beni kardiyoloji doktoruna yönlendirdi orda da bir sıkıntı çıkmadı hamilelere özel bir tansiyon ilacı verdi onu kullandım 1 hafta düzeldi 37+4 de de doğum yaptım