Canım endişe edecek hiçbirşey yok ben özele gittiğimde kalp atışını ultrasonda duyamadık vajinadan bakabilirim istersen dedi. Annem sıkı sıkı tembihlemişti sakın baktırma diye. Onu sordum büyüklerimiz baktırmayın diyor dedim. Ben 20 sene devlet hastanesinde çalıştım devlet hastanesinde hiç sormadan 10. Haftaya kadar vajinadan bakardık dedi. Ne zaman özele geldim hastalar korkuyor baktırmıyor bende anlamıyorum hiçbir sakıncası yok dedi. Ben de güvendim ve baktırdım kalp atışını duyabilmek için. Senin gibi çok korktum birkaç gün ama hiçbirşey olmadı. İnternetten de araştırdım zaten. Düşük yaşayanların başka sebepleri vardır burnunla ilişkilendirilmiştir. Korkacak bişey yok 😊