Sunay10_ Ozgesn benimde mayıs ilk haftası Ömer asaf güzel bende onu düşündüm Kuran’da geçsin diyorlar en iyisi bu galiba
Aysenuryk Ben Ali Kağan, eşim Alp Kağan diyoruz ama nasip bakalim daha 4 ay var acele karar vermek istemiyorum 🙈
Kbracnkymz Aysenuryk kağan mı kaan mı? Ben kaan diyorum eşim kağan 😀 bir harf yüzünden karar veremedik henüz
ozlem_1990 Hafta hala hiçbir isim yakın gelmiyor. İlk oğlum Güney Çınar uygun mu olsun, modern mi olsun, ağır bir isim mi olsun (eski) hiçbir fikrim yok
Torro Pasamm 2020annesii şu an inanamadım 😁 bebeğimin cinsiyeti belli değil ama yıllar evvel daha sevgiliyken oğlumuz olursa ismi Teoman olsun demiştik 😊 hala da geçerli fikrimiz ve ben olumsuz eleştiri almak istemediğim için kimseye söylemeyi/ sormayı düşünmüyorum. Ve ilk defa başka birinden de duydum ve beni mutlu etti :) sağlıkla gelsin..