Bus_ak18 Kızlar geçen ay ovulasyon testi yapmıstım 21. Gün gec yumurtlama ile çift kırmızıyı kopkoyu görmüştüm. Bu ayda devam ettim ama geçen ay kadar koyu değil emin olamadım. Yardımcı olurmusunuz sizce yumurtlama varmı????
Mordunyam Bus_ak18 canım bende de labquick ovulasyon testi var aynı bu şekilde kaset test sen nasıl yapıyorsun kaç damla damlatiyosun saat kaçta yapıyorsun ve kaç saat önce sıvı alımını kesiyosun?
Thsjdn Bus_ak18 bence bugunu degerlendir canim bende yapiyrm 13. Gunun klomen kullaniyrm bide benimkide ahni seninki gibi
Bus_ak18 Thsjdn inşallah. Çünkü geçen ay yaptığımda t c den daha koyuydu kıpkırmızıydı. Emin olamadım. Eşimde 10da geldi işten malesef değerlendremedk nasip artık
Thsjdn Bus_ak18 canim ben smdi doktrdan geldim yumurtan catlamis dedi bugun ve yarini degerlendir mutlaka dedi seninle testlerimiz ayni cikmis sanada soylemek istedim bugun ve yarini degerlendir sende istersen 😊
Bus_ak18 Thsjdn https://i.imgyukle.com/2020/01/28/V9ZGBx.jpg bak alttaki bugun ama dünki silindiği için koyu görünüyor emin olamadım yine
Bus_ak18 Mordunyam canım inan çok dikkaet etmiyorum 1 2 saat öncesinden su içmiyorum duruma göre kahvaltıdan sonra saat 12 gibi yapıyorum ama sen su alımını azalttığn zaman yapablrsin. 3 damla damlatıyorum
Cherry5 Bus_ak18 canım benim de seninki gibiydi hiç daha koyu olmadı diğerinden ve o ay hamile Kaldım sen mutlaka değerlendir bugünü
Elifmstf Bus_ak18 bugün kesin yumurtlama günü bugün ve ardındaki 4 günü değerlendirin. İnşallah tutar. Yarın da test yapın catlamayi da görmek icin
Bus_ak18 Bsra1998_ https://i.imgyukle.com/2020/01/28/V9bqQt.jpg geçen ay böyleydi bu seferki o kadar koyu değil gibi sanki. Sence ?
Bsra1998_ Bus_ak18 ayni koyulukta veya dedigin gibi t daha koyu olmasi gerekiyor ama senin ki net belli ayni oldugu bence kacirma