Bugüne kadar bayadır olmuyordu adet agrım. Ama bugün akşam üstü birden başladı. Adetim yaklaşıyor ondan mi yoksa öğlen uyumuştum terlemişim flan ondan mi üşüttüm anlamadım. Yarın dr kontrolüm var ama dayanamadım sizede sormak istedim. Normalde bu haftalarda olurmu ağrı . Çok canım sıkıldı ya moralim bozuldu