Benim de öyleydi uzun süre de devam etti. Kaçıncı ayda tam hatırlamıyorum ama şu an 33. Haftadayım yaklaşık iki aydır burnum açık uyuyorum şükür. Geçiyor yani. Geçmeyecek diye korkmuştum ben de. Ağzı açık uyumak çok rahatsız edici gece uyanıp sürekli ağzımı çalkalıyordum ve öğürtü veriyordu. Geçer inşallah tez zamanda sizinki de.