Merhaba 🙋🏼♀️ Benim takibim orda oluyor doğumum da orda olacak nasipse. Hastane ile ilgili bir problemim yok ancak randevusuz gittiğinizde biraz fazla bekleyebiliyorsunuz özellikle benim doktorum da :) çünkü bütün herşeyi mükemmel detaycı bir şekilde anlatıyor buda bir süre alıyor normal olarak :)