Aykam123 Arkadaşlar, kim bebek haraketlerini gözlemliyor? Dokunmadan görenler, kaş haftadan itibaren oluyor?
Tutku92 Aykam123 22 haftadan itibaren göre biliyorum dışarıdan. Şu an 26 olduk, baya çıkıyor dışarı. Tekmeleri sertleşti daha da. Her kişide farklıdır. Her kesde aynı olacak diye bir şey yok. Endişelenmeyin
Selmanur Aykam123 biraz karın yapısıyla da alakalı. Kiloyla da alakalı. Yani ben çok zayıf bir insanım Bebeklerim ikisinde hamileyken karnımda çabuk belirleşti.zayıflıktan bir karnım vardı ordada bebeğin her hareketi anlaşılıyor.hatta artık 8. Ayıma girdim insaların yanında oturunca dikkatlerini çekiyor . 🙈 hatta çok erken haftalarda doktor söylemeden ben eli burda sırtı burda ayağı burda diyorum 😅ikinci hamileliğim yine aynı . Vücut yapısıyla alakalı
Aykam123 gtitiz23 20anne zeyzey36 Arkadaşlar bende şimdi 28haftalık. 22den beri net görüyorum. Son zamanlarda çok haraketli. Zaten kordonunu da dolamış boynuna. Amma doktor küçük hala, sorun yok dedi. Doğuma kadar açmazsa, sezeryan olucak
Aykam123 gtitiz23 Sen büyük ihtimalle çalışıyorsun. O yüzden ola bilir. Senin enerjin azalınca, o da az haraket eder. Ben hafta sonları uyuyamıyorum ki))))))
Aykam123 Ipek_ozsyhzry özellikle şarkılara şok meraklı)))) kocamın gitarı var, sesi duyar duymaz reaksion veriyor. İnşallah onun gibi dedi be becerisi olur kızımızın. Ben de şarkılara bayılırım, amma hiç becerim yok
Aykam123 Tutku92 yok zaten endişelenmiyorim. Sadece sohbet olsun)))) baba komik geliyor vallahi. Tipsiz))))))
Ipek_ozsyhzry Aykam123 aynen öle bebekler anne karnında seslere tepki veriyor kocamnda udu var alıştırdı çaldığı zaman içerde ucuyo resmen 😂😂 şimdi 32 haftaya doğru gittiğim için dahada belli olmaya başladı :)
Aykam123 gtitiz23 bayır ilk gebelik, amma ilk haraketini de çok erken hiss etmiştim, balık gibi bir boloncuk hiss etmiştim
Aykam123 Ipek_ozsyhzry vallahi şimdiden bize alışmışlar. İnşallah sağsalim kucağımıza alalım, büyütelim.
derya_diyebiri Maşallah kızlar 22 de fakan nasıl dışarıdan görmeye başladınız . Ben bebişin hareketlerini 22 den sonra net hissetmeye basladim . Sizin bebislerin masallahi var .
Cz34 ben 3 buçuk aylıkken dışardan görebiliyordum hep güçlüydü hareketleride 3 aylıkkende ağrı şeklinde iğne gibi hissetmiştim içerden harekeni