Akdenizbebisi Merhaba anneler ve anne adayları 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 bu hafta sonu kızıma yatak odası almayı düşünüyorum sizce Büyüyen beşik mi? yoksa montessori yatak mı ? 6. Aydan itibaren uyucak anne yanı yatağım küçük katlanabilir 🤷🏻♀️
Siibeell Akdenizbebisi benim fikrim montessoriden yana bende onu dğşünüyorum en azından ilerleyen yanlarındada kullanabilir çok hoş 🤭