Kızlar bi sorum olacak ben bu ay catlatma ignesi oldum ve iğnenin 13 14gunu felaket kasık agrim ve göğüs hassasiyetti cok yasadim ve ignenin 14gunu yani cumartesi acile gittim kan verdim sonuç negatifti.bugun adet günün henuz olmadım gebelik olsa 14gun kanda cikarmiydi sizce yaşayanlar bilgisi olanlar yazarsa sevinirim