Asumannnnnn Arkadaşlar bu durumu yaşayan kişiler var mı burun tıkanıklıgım gittikçe artıyor ve beni çok çok kötü etkiliyor resmen işkence çekiyorum hamilelik hormonlarından kaynaklandığını söylenilior
Missipi Asumannnnnn ahh beennn 🤦🏼♀️ 8 aylık olduk ilk günden beri aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Doğursam da bitse şu dert artık. Bazen boğulacak gibi oluyorum
Ececik07 Asumannnnnn ben de de var burun eti şişiyormuş hamile ilken 30. Haftayım gün geçtikçe artıyor :) alışın en iyisi
Burcu089 Evet. 15 haftalıktan beri var. Bir de bende burun kemiği eğriymiş bi taraftan hiç nefes alamıyorum tam bi işkence. Yatarken iki yastık kullanıyorum, yüksek yatınca daha rahat oluyor
Canoss Asumannnnnn bende de baştan beri var 35.haftadayım hava nemlendiricisi hep açık ve okyanus suyum hep yanımda anca rahatlatıyor
Dondu_fdn İlk günden beri var halada var ılık suyla karbonatı karıştırıp burnuma çekiyorum çok iyi geliyor birde eczanede nemli kalması için krem aldım 👌🏻
Nilay35 Asumannnnnn emin olun bnde ayni durumdayim.horluyormusum ki 38+6olduk cok sikayetciyim bu durumdan