34+4 basından beri hamileliğim kanamalı progestanlı ve her hafta proluton depot iğneli haftalar gecıroyorum 3 hafta sancılar var 3 gündür arttı hatta bütün bi ara gerçekten gelıor sandım ama sabır normal Doğum ıstıorum umarım erken gelmez herkeze rabbim saglıkla kucaklamyı nasip etsin inşalllah 🙏