Cumartesi günü ilk şeker yüklememi yaptırdım. 25 haftalık hamileyim. Doktorum aradı çok yüksek çıkmış değerlerim:( bu hafta tatlı hiçbirşey yemiyorsun dedi meyva bile 1 taneyle sınırlı dedi cumartesi gel 2. Yüklemeyi yapicaz dedi. 3 kere kan vericeksin 1 er saat arayla ona gore degerlendircez dedi :(
Nasıl bir yol izleniyor allah korusun şekeri yüksek çıkanlar varmı nasıl tedavi uygulanıyor? Bebeğe bir zararı varmı?