deniiz9797 Kizlar alti haftalik gebeligim var kese alti haftalik ama doktor bebegi goremedi bir hafta sonra tekrar gel dedi bos gebelik olabilir dedi bu durumu yasayan var mi
Cicilibicili deniiz9797 bn de bugün 6 hftalık olarak doktora gttim canım. Kesemi alttan görebildi ama gelişim durmuş bnim de sanırım kese 4 haftalık gözüküyo dedi. Betaya baktır tekrar dedi demin kan verdim çok mutsuzum 😔
deniiz9797 Cicilibicili cok uzuldum canim peki nolucak simdi kurtaj islemimi olucak galiba benimde bos gebelikte o olucak gibi off
Cicilibicili deniiz9797 doktorum kendi kendine düşecek dedi. İnşallah kürtaj olmam yaa aşırı korkum var