Hilal_00 Hanımlar selamın aleyküm yarın 40 hafta oluyoruz inşAllah bugün kontrolüm vardı doktorum dalı günü yatışını yapalım dedi yani suni ile destekleyecek ama bı zaman kadar hiç çatı muayenesi yapmadı sizce neden benimle aynı durumda olan var mı ???
Gulmartin Hilal_00 ve aleyküm selam ben yurtdışındayım burda pek yapılmıyormuş benim de doktorum yapmadı doğum anı gerekli müdaheleler yapılıyor zaten acil durumlarda o yüzden korkutmayın kendinizi ben pek düşünmüyorum o konuyu 😬 sağlıkla ve kolaylıkla alın kucağınıza ♥️
Hilal_00 Etrafındakiler psikolojik baskı yaptılar ya neden yapmadı ya çatın müsait değilse iyice bunaldım 😔😔
Tuuce7 Hilal_00 Aradım seni etiketleyeyim diye de bulamadım. Doktor zaten cihazda görüyoruz demiş bir hamişimize :) Zaten doğururken gidip gelip bakacağız demişti benim doktorum da. Benimkisi de bayaa geç yaptı ama yaptı tabii