Merhaba hanımlar bu başlığı daha öncede açmıştım 3 hafta oldu hala daha düzelme yok bugün gittim normalin üst sınırında dendi ve bebeğim neredeyse 3 hafta falan erken gidiyor 38+2 ve 3.300 gr. Ve ben bebeğimin kanala girmemesinden korkuyorum ve doğum başlaması için bir şeyler yapmak istiyorum sizce neler faydalı olur. Sağolun şimdiden 😊