Gencanne18 Merhaba kızlar ben 17+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve hareketini hala hissedemiyorum daha erken mi sizce:)
juliet Gencanne18 bence erken. Ben 20. Haftada hissetmeye başladım ufak ufak şu an 24. Haftadayım biraz daha belirgin şekilde hissediyorum ama hala düzenli değil
dilaradd Normal önümüzdeki haftalarda hissetmeye başlarsın pıt pıt bir yerin atıyormuş gibi 24-25 haftalarda içinde ordan oraya gitmeye başlar sert hareketleri de hissetmeye başlarsın.