Merhaba
tam bir ay oldu hastayim infulenza olmustum ilac ve serumla gecti dedim ama kotu olunca tekrar gittim grip artik iltihaba donusmus bgn antibiyotk gargra ve burn spryi verdiler
evde gun icerisinde mandlne ayva zencfl kayntp iciyorm
sicak suya bal limon benimde bildiklerm bunlar cok gecmis olsn😕