Sinemkurtkarakussk35
Adelina ben çocuk ölür mü dedim? Neden herşeyi ölüme bağlıyoruz? Zarar vermicek diye kim net bisey soyleyebilir? Vücuda kimyasal giriyor ve kesinlikle zarari olmucak diyen birine inanmak güç. O zaman lazere de gitsin hamileler haa zaten sigara içenler bile var hamileyken ya da alkol kullananlar. Noldu cocuklari öldü mü hayır ama birakacak hasarin yuzdeligini ne sen bilebilirsin ne de bu fikrin doğruluğunu savunanlar. Anlamak istemiyorsunuz belki ama siz boyama yapmanin zarari olmadığını savunurken zarari olabilir düşüncesini savunan kişilere de saygı duymaniz gerekir. Tedbir elden takdir Allah'tan demişler. Herkes nasil ici rahat edecekse öyle yapar. Ben vicdan azabı cekmemek icin kimyasallara karşıyım. Kullanmiycam.